Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Варбанець Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Варбанець Т. В. 
Онімія віртуальних світів електронних ігор [Електронний ресурс] / Т. В. Варбанець // Мова. - 2016. - № 26. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2016_26_15
Мета дослідження - встановлення загальних закономірностей номінації об'єктів віртуальних світів електронних ігор. Досліджено особливості функціонування різних класів онімів у дискурсі електронних ігор. У ході дослідження описано загальні тенденції у номінації об'єктів віртуальних світів електронних ігор; введено цю новітню для ономастики сферу до існуючої ономастичної терміносистеми, використовуючи описовий і таксонімічний методи. Висновки: оскільки електронні ігри націлені переважно на артистичне відтворення реальності, їхні онімні особливості також наслідують реальному життю і доповнюють його суто ігровими елементами. Як результат, виокремлено 13 класів онімів, які властиві електронним іграм.
Попередній перегляд:   Завантажити - 150.781 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Варбанець Т. В. 
Роль власних назв у стереотипізації образів персонажів електронних ігор [Електронний ресурс] / Т. В. Варбанець // Записки з романо-германської філології. - 2018. - Вип. 1. - С. 101-105. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zrgf_2018_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 280.263 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Варбанець Т. В. 
Структурна організація англомовних віртуалміфонімів [Електронний ресурс] / Т. В. Варбанець // Вісник Львівського університету. Серія філологічна. - 2017. - Вип. 64(2). - С. 166-171. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vlnu_fil_2017_64(2)__22
Попередній перегляд:   Завантажити - 601.776 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Варбанець Т. В. 
Онімна специфіка назв квестів в електронних іграх [Електронний ресурс] / Т. В. Варбанець // Мова. - 2018. - № 29. - С. 73-76. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mova_2018_29_14
Об'єктом дослідження є оніми на позначення об'єктів віртуальних світів електронних ігор (віртуалміфоніми) в англійській мові. Предметом дослідження є функціональні, мотиваційні, словотвірні й структурні особливості одного з класів віртуалміфонімів - віртуалміфоквестонімів. Матеріалом дослідження слугує картотека з 200 віртуалміфоквестонімів з ігри The Witcher 3: Wild Hunt. Висновками роботи можна вважати такі положення: головні функції віртуалміфоквестонімів і систематизувати й розбивати на етапи ігровий досвід, а також полегшувати орієнтацію в ігровому світі; цими цілями зумовлено їх структурну та дериваційну специфіку: найрозповсюдженішими є складені віртуалміфоквестоніми, утворені за допомогою словоскладання, які дозволяють якомога повніше описати сутність квесту; щодо мотивації віртуалміфонімів, найчастіше функціонує пропозиційна мотивація, що покликано полегшити орієнтацію гравця у віртуальному всесвіті.
Попередній перегляд:   Завантажити - 612.855 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Варбанець Т. В. 
Словотвір англомовних віртуалміфонімів [Електронний ресурс] / Т. В. Варбанець // Записки з ономастики. - 2017. - Вип. 20. - С. 73-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2017_20_8
Розглянуто основні особливості словотвору англомовних віртуалміфонімів. В попередніх розвідках було окреслено основні особливості такого новітнього для ономастики класу власних назв, як назви об'єктів віртуальних світів електронних ігор і віртуалміфонімів. В цій розвідці увагу було зосереджено на особливостях утворення цих власних назв. Проаналізовано наявні ономастичні розвідки, головною темою яких був словотвір власних назв, і було наведено класифікацію дериваційних моделей, за допомогою яких творяться віртуалміфоніми. Загалом виділено чотири дериваційні моделі - афіксацію (та її підтипи: префіксацію та суфіксацію), складання (та його підтипи: власне складання, зрощення та абревіацію), усічення (та його підтипи: афарезу, синкопу та апокопу) та конверсію. Знайдено, що найчастотніше використованою дериваційною моделлю є складання, а саме, його підтип - власне складання. Найменш використованими є такий підтип афіксації, як префіксація, та такий підтип усічення, як синкопа. Деякі дериваційні моделі, які частотно вживаються в інших мовах, на кшталт флексійної чи конфіксної афіксації майже не використовуються при словотворі англомовних віртуалміфонімів і, як наслідок, не знайшли відображення в нашій виборці.
Попередній перегляд:   Завантажити - 952.583 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Варбанець Т. В. 
Віртуалміфоніми та їх функції [Електронний ресурс] / Т. В. Варбанець // Записки з ономастики. - 2016. - Вип. 19. - С. 24-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2016_19_5
Окреслено новітню для ономастики сферу - ономастику електронних ігор. Висвітлено особливості такого підкласу комп'ютеронімів, як віртуалміфоніми. Розглянуто функції, які можуть виконувати віртуалміфоніми в електронних іграх.
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.501 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Карпенко М. Ю. 
Денотатно-номінативна класифікація англомовних пезонімів [Електронний ресурс] / М. Ю. Карпенко, Л. М. Голубенко, Т. В. Варбанець // Записки з ономастики. - 2018. - Вип. 21. - С. 103-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/zzo_2018_21_10
Висвітлено природу й різновиди пезонімів у кореляції з їх денотатами - комп'ютерними іграми. Комп'ютерні чи електронні ігри мають власні дистинктивні лінгвальні особливості, через що привертають до себе увагу в тому числі й дослідників-мовознавців, проте вони наразі є мало вивченими в філології. Мета дослідження - опис денотатно-номінативної класифікації англомовних пезонімів. Об'єктом дослідження є оніми на позначення об'єктів віртуальних світів електронних ігор в англійській мові. Предметом дослідження є англомовні пезоніми, що є назвами ігор. Для цього використовувались описовий та таксонімічний методи. Матеріалом дослідження послугували 300 пезонімів, вибрані методом суцільної вибірки з рейтингів популярних англомовних ігор різних жанрів на сайті-агрегаторі відгуків гравців про ігри. Невід'ємним компонентом кожної електронні ігри є можливість працювати на певних платформах, тобто належність до платформної парадигми. Зазначено, що будь-яка ігрова платформа має аналогічну будову - ігрова консоль, наприклад, це комп'ютер, що має спеціалізовану операційну систему, яку призначено для запускання суто ігрових програм. Саме через цей факт ми вважаємо терміни комп'ютерна гра й електронна гра синонімічними, оскільки будь-який придатний для ігор пристрій побудовано за принципом комп'ютера. Ще однією важливою характеристикою денотатів пезонімів є можливість чи відсутність можливості взаємодіяти з іншими гравцями, тобто її належність до режимної парадигми. Результатом дослідження є ретельний опис денотатно-номінативної класифікації пезонімів згідно з трьома парадигмами класифікації їх денотатів: платформною, режимною та жанровою. Значним здобутком дослідження є введення цієї новітньої для ономастики сфери до існуючої ономастичної терміносистеми.
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.16 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського